خانوما گریپ واتر واسه رفلاکس بچه خوبه؟

۲ پاسخ

سلام دکتر واسه رفلاکس به بچه من شربت فاموتیدین داده با قطره متوکلوپرامید داده خوبه اما موقع آروغ زدن و پس آوردن به شدت اذیته و گریه میکنه

دکتر واسه رفلاکس پسر من دایمیتیکون و پدی لاکت داد خوبه واسه نفخش ولی کم و بیش بالا میاره بازم

سوال های مرتبط

مامان دلانا❤️ مامان دلانا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان گل دختر 💞 مامان گل دختر 💞 ۹ ماهگی
مامان اهورا❤️👶 مامان اهورا❤️👶 ۱۵ ماهگی