بچم داع میشه تبشو چک میکنم ۳۶.۹ ۳۷ ایناعه از چیه چیکارش کنم

۱ پاسخ

چون هوا گرمه اینجوریه پسرم منم چند روز پیش داغ بود ولی طب نداشت از دکتر پرسیدم گفت طبیعی

سوال های مرتبط

مامان ❤️محمد یاسین❤️ مامان ❤️محمد یاسین❤️ ۱ سالگی