۸ پاسخ

کمرد درد و درد زیر شکم و درد واژن داشتم دیروز رفتم دکتر سونو واژینال کرد ار ۳۷.۵ شده ۳۲ استراحت مطلق با آمپول پرولتون با دوتا شیاف برام نوشته تا ۲۴ هفتگی نره بالا یا کم بشه باید با عمل پساری بذاره یا اگه دیر نشده سر کلاژ کنم چون بچه اولم زودرس بود

من کمر درد داشتم رفتم سونو گفت سرویکس کمه

ببخشی من درد مثانه خیلی دارم

سلام

درد پریودی دلدرد گاهی اوقات کمر درد

من واژن درد و‌کمردرد میگیرم یه هفتس نگرانم

من هرروز یه فکر میاد تو سرم
همش استرس

چقدر این بارداری استزس داره

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سید دیار💚 مامان سید دیار💚 ۱ ماهگی
مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی