ی سوال نی نی تو ۲۳هفته و ۴ روز وزن ۶۱۴گرم خوبه یا زیاده؟

۵ پاسخ

نمیدونم والا فعلا ک آزمایش قند ندادم .سونوگرافی گف یکم تپل میگم نکنه دیابت دارم

خوبه من سر پسرم ۲۵ هفته ۷۰۰ بود دکتر گفت عالیه
دیابت ک نداری؟

عالیه

من دیروز ۲۱ هفته ۴۰۷ گرم بود

خوبه..از من تو۲۶هفته یه کیلو

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسره نازم 💙🌱 مامان پسره نازم 💙🌱 هفته بیست‌وهشتم بارداری