۸ پاسخ

زود رفتی سونو من هنوز نرفتم ..

آره خوبه تا رور زایمان ۳ کیلو میشه

ار خوبه منم رفتم ۱کیلو ۱۵۰ گرم بود

کمه؟؟؟😃😃😃🙆🏻‍♀️ یا خدا… عالیه

نه عالیه یکم تپلیه 🧿 🙊

عالیه

ماشالله خوبه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری