اینم نتیجه سوپ شیشه ای پسرم😋🥣

تصویر
۵ پاسخ

سلام دوستان بچه من وزنگیری خوبی نداره دکترش از ۵ماهگی غذای کمکی را شروع کرده به نظرتون چی برا وزن گیربش خوبه. رفلاکس هم داشته بود الان خیلی کم شده

نوش جونش طرز تهیشو میگی

دستورش میدی

نوشجونش

به به معلومه خوشمزس با گوشتکوب برقی پورش کردی؟

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀 ژیندا 🎀 مامان 🎀 ژیندا 🎀 ۱ سالگی
مامان آریا💙🩵💙 مامان آریا💙🩵💙 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی