۶ پاسخ

انشالله ک تا آخرش به راحتی بگذره برات عزیزم

منم همینجور هستم از همون اولش هیچ علائمی نداشتم

خوشبحالت

بزار هفتت بره بالا منم میگفتم چ خوبه الان افتادم تو تخت

گروه داریم روبیکا میخوای بیایی آیدیتو بده

اصن غصه مخور مگ دلتنگ این روزا بشی

سوال های مرتبط

مامان پسرم و فندقم مامان پسرم و فندقم هفته یازدهم بارداری