سلام خانوما واژنم درد میکنه طبعیه؟

۸ پاسخ

گفت برا بچه در حال رشد هست طبیعیع جای نگرانی نیست پلع رو ولی زیاد استفاده نکن تشدید میشع چون من طبقع سومم بدون اسانسور همش پلع میرم میام

انگار ک مثتانع پرشدع و شدید تو فشاری درد زایمانی

طبیعیه عزیزم

مامانا در حد ۱۵ تا دونه کوچیک قلوه با نون خوردم مشکلی پیش میاد ینی؟؟

واژن ادم تیر میکشه

ارع منم همینجوریم دیروز دکتر گفت بخاطر بچه درحال رشد هست فشار میارع طبیعیع

خانمم باز مال تو خوبه درد داره من حس میکنم بچه تو واژنمه😬

اگه با استراحت کردن خوب میشی آره گلم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری