۱ پاسخ

سلام منم سرکلاژ کردم دقیقا دوهفته پیش سونو که رفتم دوسانت باز شده بود الان خیلی ناراحتم و استرس دارم
استراحت مطلق بهم داد
شما هم خیلی باید مراقب باشی

سوال های مرتبط