۵ پاسخ

میشه مال من پاره شد

کیسه پاره شه سزارین میگنن دیگ طبیعی نمیشه

میشه
از خواهرم پارع شد
اورژانسی سزارین فرستادن

بستگی داره اگه دهانه رحم باز نشه سزارین میکنن اورژانسی که بچه تو خشکی نباشه

میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی