خانما کیسه اب پاره بشه چجوریه

۵ پاسخ

یهوی آب زیادی خارج میشه بدون رنگ و بو

برای من ک پاره شد انگار ب تشت آب یهو خالی شد

لباس زیر خیلی خیس میشه با عطسه یا سلفه اب از واژن خارج میشه

آب زیادی خارج میشه ازت نه بو داره نه رنگ
یه نوار بهداشتی بذار ببین خیس میشه یانه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی