۳ پاسخ

تو هفته های شما خیلی کمه احتمالش ولی پاره شدن کیسه آب معمولا با یه حجمی از آب زیاد با فشار که نسبتا داغ یا ولرم هسش مواجه میشید و یک دفعه خارج میشه

آب داغ با حجم زیاد میریزه

واقعا ک چقد استرس بکشیم. نمیشد همچین چیزی نباشه کلا . فقط موقع زایمان پاره شه 😭. از زایمان زودرس میترسم

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۴ ماهگی