حالت تهوع نشونه زایمانه؟

۱۰ پاسخ

احتمالا باشه عزیزم منم بچه اولم ببخشید اسهال شدم🤒

آره دوستم با تهوع و دل درد شروع شد درداش البته واسه همه نیست

اسهال هم هستم

میتونه باشه.بله

دو روزه حالت تهوع دارم

آره تو بدن بعضیا واکنش با تهوع شروع میشه

دلیل پاره شدن کیسه آبت چی بود

من اسهال و دلپیچه داشتم دوروز
روز سوم در حد نیم ساعت ک حالت تهوع و درد زیرشکمم گرفت کیسه ابم پاره شد

نه اصلا

نه نیس😂

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی