مامانا میش اب هویج بستنی بدم دخترمو؟

۲ پاسخ

بستنی پاستوریزه ایراد نداره

بله عزیزممن هروز میدم

سوال های مرتبط

مامان 🌱مانا
🦋 مامان 🌱مانا 🦋 ۲ سالگی