۷ پاسخ

من اوزیل اوابوست فمی بست ویتامین ای دی همش خوردم ونتیجه نگرفتم ۴ساله
غیری ک خدا بخاد وگرنه اینا همش وسیلن

من خوردم نتیجه نگرفتم

مکمل ویتامین ای بخور با د۳
دمنوش رازیانه هم بخور
اصلاح سبک هم بکن
استرسم نداشته باش
ایشالا همون اول میگیره باردار میشی

اخه عزیزم برو چکاپ شاید اصلا نیاز نداشته باشی الکی چرا دارو میخوری

اوزیل من خوردم ماه اول باردار شدم ولی خب سقط کردم

اوزیل من این ماه برا اولین بار خوردم تخمک آزاد کردم نشد باردار نشدم پری شد م

من ۲ماه یا۳ماهه میخورم هیچ تنجیی نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پنجم بارداری