۳ پاسخ

منم فقط فولیک خوردم چون کم خونم بودم و کلا بیخیال این بودم ک بگیره یا ن 🙂🙂🙂

رفتم دکتر آزمایش پاپ اسمیر گرفت ازم با آزمایش کلی نوشت یدونه ام سنوگرافی که باید روز ۱۴ پریودم میدادم

منکه فقط فولیک اسید دارم میخورم با ویتامین دی

سوال های مرتبط