چند هفتگی باید بریم برای معاینه؟

۵ پاسخ

دکتر بمن گفت۳۷هفته و آخر ماه باید برم

من دیروز رفتم دکتر معاینه کرد ۱سانت بودم گفت بچه تازه داره میادتولگن

۳۷ هفته باید بری معاینه لگن

ینی معاینه شدن مهمه یا نه؟

فک کنم هفته ۳۷ یا ۳۸

سوال های مرتبط

مامان جوجو (لیانا) مامان جوجو (لیانا) ۳ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان یزدان♡ مامان یزدان♡ ۱۱ ماهگی