سلام مامانا ساک بیمارستان و از کی بستین؟؟

۱۴ پاسخ

و منی که هنوز سیسمونی رو نچیندم 🤦🏻‍♀️😂😂😂

من ۳۵ هفته بستم ۳۷ هفتم زایمان کردم

هر چه زودتر بهتر، زایمان زود رس خبر نمیکنه

من هنوز نبستم😁

منکه تکون نخوردم

من ۳۸هفته بستم ۳۹زایمان کردم

۱۸ هفته

۳۲ هفته بستم

در اولین فرصت ببند من هنوز نبستم

28هفته😂

دلیلش هم این بود دفعه قبلی 36هفته زایمان کرده هیچی نخریده بودم

الان ببنددیگه آماده ایی

نبستم😂💔

من حدودا یک ماه میشه که آماده کردم

35 هفته

سوال های مرتبط

مامان آقا آریشاه مامان آقا آریشاه ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی