از هفته چندم ساك بيمارستان رو بستين؟

۱۱ پاسخ

اگ قبل ۳۶ب دنیا بیاد لباس لازم نیست میزارن دستگاه من بچه اولم ۳۳زایمان کردم لباس بردم تنش نکردن تاروزی ک مرخصش کردن

۳۵

۳۷هفته

مامان برسا شما کدوم بیمارستان واسه زایمان میرین؟؟

فکرکنم ۳۵ بودم

از الان دیگه ببند

34 هفته

۳۶ هفته

من هنوز نبستم وسایلشم هنوز نچیدم.انشاالله این هفته وسایلشو میچینم ساک هم میبندم.هر چی زودتر بهتر

من ۳۴ هفته

۳۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی