اونایی طبیعی بودیم هفته چندم ساک بستین

۱۳ پاسخ

منم از۳۶ ۳۷هفته میبندم

من از ۳۵هفته بستم وهمچنان منتظرم

ما رسم داریم که از ماه ۷ سیسمونی بخریم و ساک جمع کنیم

من امروز ان شاء الله

منم ۳۷ هفته بستم
خیلی ام حس قشنگیه

از الان میخام ببندم

من خیلی وقته بستم چون اومدیم مسافرت

من از 28

من از ذوق ۳۴ هفته بستم 😅

من به خطر شرایط جنگی از وقتی که جنگ شد بستم

35هفته

من از ۳۰ میبندم میترسم🤦🏻‍♀️

چون از ۳۷ ممکنه دردت بگیره من از ۳۶ میبندم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی