منم از۳۶ ۳۷هفته میبندم
من از ۳۵هفته بستم وهمچنان منتظرم
ما رسم داریم که از ماه ۷ سیسمونی بخریم و ساک جمع کنیم
من امروز ان شاء الله
منم ۳۷ هفته بستم
خیلی ام حس قشنگیه
از الان میخام ببندم
من خیلی وقته بستم چون اومدیم مسافرت
من از 28
من از ذوق ۳۴ هفته بستم 😅
من به خطر شرایط جنگی از وقتی که جنگ شد بستم
35هفته
من از ۳۰ میبندم میترسم🤦🏻♀️
چون از ۳۷ ممکنه دردت بگیره من از ۳۶ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.