من یه مدته بستم هر دفعه یچیزی یادم میاد میزارم باز
ببند از الان
از الان ببند آماده باش من ۳۶هفته و ۶ روز کیسه ابم سوراخ شد فقط خوب بود ساک بچه رو آماده کرده بودم
آخی خوشبحالت حس خیلی خوبیه بستن ساک
به نظرم تو هفته ی ۳۶ باید ببندی
۳۷ هفته
الان باید ببندی دیگه
36 هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.