سلام مامانا از کی ساک بیمارستان بستین؟

۸ پاسخ

من یه مدته بستم هر دفعه یچیزی یادم میاد میزارم باز

ببند از الان

از الان ببند آماده باش من ۳۶هفته و ۶ روز کیسه ابم سوراخ شد فقط خوب بود ساک بچه رو آماده کرده بودم

آخی خوشبحالت حس خیلی خوبیه بستن ساک

به نظرم تو هفته ی ۳۶ باید ببندی

۳۷ هفته

الان باید ببندی دیگه

36 هفته

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی