سلام مامانا چطورین از کی ساک بیمارستان و بستین؟

۱۲ پاسخ

سلام من چند روز پیش بستم ساکشو فقط شیشه شیر و پستونک رو هنوز نشیتم که بزارم. دو هفته دیگه به امید خدا زایمانمه

من هنوز نبستم احتمالا اول ماه ببندم🥰

از ۳۱ هفته بستم

من لنگ یه قرآن کوچولوام ک ببندم ساکشو هی هم یادم میره بخرم

‌من هنوز کامل نیس😅

امروز

سلام من ۳۶ هفته

دیگه کم کم دارم میبندم

من هنوز نبستم انشالله هفته بعدی

من سرماه که وارد ۳۵ هفته شدم میبندم ب امیدخدا

من هنوز هیچی نخریدم😁

سلام ممنون من از هفت ماهگی وسایل بچه رو گرفتم، از اول ۸ ساکش بستم

سوال های مرتبط

مامان آقا آریشاه مامان آقا آریشاه ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی