دستور فرنی بدین تشکر

۶ پاسخ

من دکتر بچم به خاطر رفلاکس شدید گفتش بده به غلظت شیر مادر
ارد برنج نصف قاشق و آب هم ۳۰ میل
بعدم از صافی رد کردم که هیچی نباشه توش و دادم بهش در حد ۲ قاشق بزرگ

فرنی از پایان ۶ ماهگی هنوز زوده

هنوز زوده برا بچت نده بهش

اینم‌نکات مهمش

تصویر

این طرز تهیه اش

تصویر

این موادش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان لاوان مامان لاوان ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی