یه قاشق مربا خواری برنج نصف قاشق مربا خواری بادوم... یه کوچولو نمک یه لیوان اب زیر شعله خیلی کم بزار بپزه بعد هی قاطی کن نزار خیلی غلیظ شه بعد میتونیی با شیر خدت یا شیر خشک قاطی کنی بدی بخوره
حریره بادام هم ۶ تا دونه بادام داخل آبجوش خیش کن بعد پوستش بکن با پشت الک رنده کن بعد بادام رنده کرده بریز داخل توری ریز یه کاسه بردار داخلش آبجوش بریز بعد اون توری را بزار داخل آبجوش با پشت قاشق فشار بده که شیره بادام را بگیری یه قاشق کوچک آرد برنج داخلش بریز مخلوط کن خوب یکم نبات هم بنداز بزار روی گاز یکم که رقیق شد بده بهش
آرد برنج تو آب یاشیر اول حل کن یه قاشق سرصاف شکربریز بزار روی شعله کم گاز یکم که رقیق شد بزار خنک بشه بعش بده فقط خیلی نزاری بمونه سفت بشه نتونه بخوره یکم که رقیق شد از روی گاز بردار برای فرنی هست
ما یه کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇
@madaraneehhh
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.