دستور پخت فرنی لطفاً

۲ پاسخ

این کانال عالیه واسه کمکی و یرنامه و ایده غذایی و ....
تو روبیکا پیداش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

آرد برج یک پیمونه قاطی آب سرد کک بزار روی شعله انقدر هم بزن تا قوام بگیره یخورده سفت تر از ماست بعدش سرد که شد شیر خودت یا خشک و بریز شلیش درحد ماست بشه بده بخوره
بعضیا نبات میریزن من نمیریزم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان لاوان مامان لاوان ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان خرفه مامان خرفه ۷ ماهگی