۱۱ پاسخ

کن ۲۷هفته زدم فک کنم زود زدم

بزنین خوبه من زایمان اولم چون 10سال هنوز از دوز قبلی نگذشته بود نزدم ولی اینسری 27هفته زدم.

بزن بابا اگ ده سال گذشته باشه

منم نزدم اصلا هم نگرانش نباش

من زدم دو روز دستم درد میکرد و ورم داشت

من نزدم باید همگی بزنن؟؟برا چی هس

من دیروز زدم دارم از درد میمیرم 😥

منم نزدم

منم نزدم

ن منم نزدم

باید می‌زدی آخرین بار کی زدی

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی