خانما تو هفته من واکسن کزاز زدین؟؟مشکلی نداشته؟؟

۲ پاسخ

فعلا ک چیزی نیست گفت اگ تب کردی قرص استامینوفن بخور

من امروز زدم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی