بچها کسی بیمارستان میلاد تشکیل پرونده داده

۴ پاسخ

من رفتم بچه اولمو نجمیه واقعا راضی بودم سزارینم شدم

مرسی عزیزدلم

بعد اگ طبیعی بود زایمانم سزارین خاستم چی قبول میکنن

اره من تشکیل دادم زیر ۲۰ هفته باید تحت نظر دکتر باشی تا قبول کنن و اینکه اورژانسی ام باشی احتمال زیاد قبول میکنن ولی خب یکم سخت میگیرین تا پذیرش کنن

سوال های مرتبط

مامان مهدیارومهراد🍭 مامان مهدیارومهراد🍭 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری