سلام خاله ها اینم ازعکس ۸ ماهگی جانان من .🤩

تصویر
۱۴ پاسخ

سلام گلم تاپیکام نگاه کن عروسکارو ۲۰۰ ۳۰۰ زیر قزمت دارم میدم تخفیف زدم فردا ارسال دارم 🎀🥰❤️

الان شوشترهستین یا گفتی کرمانشاه

ای ماهم پیش تیپ ۴۵ هستیم خوشبختم عزیزمم

خدا حفظ کنه دختر من نمیتونه بشینه

مبارک.برقی؟

ماشالا از۸ماهگی تعاذل داره وایسع؟
خداحفظش کنه
دختر من نمیتونه وایسه میترسه

مال کجای شوشتری

سلام بهم درخواست بده

ماشالله خدا حفظش کنه براتون 😍

دیگه نمیزاره عکس ماهگرد بگیرم مجبورم این مدلی ازش بگیرم هرچه تزیین میکنم خرابشون میکنه

پسر منم از این ماشینا داره تو خونه ولی سوارش میکنیم

ممنون لطف دارین

ای جااان.دلم ضعف رفت براش.خدا نگهش داره چه نازه😍
حالا که پسر دارم دلم برا دختر کوچولوها ضعف میره😂

ماشالله بهش چفد مو داره😍..خابش نمیبره روی ماشین چیکارمیکنی؟؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولوها مامان فرشته کوچولوها ۱ سالگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی 💫 مامان توت فرنگی 💫 ۱۵ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی