سلام مامانا میگم شما از چندماهگی میرین خرید سیسمونی

۱۴ پاسخ

من انقدر استرس دارم هی میگن سرویکس پایینه فلان و بهمان که شوقی ندارم میترسم بخرم 😭😭😭

منم کم کم دارم خرید میکنم، بهتره تا خیلی سنگین نشدین خرید سیسمونی رو انجام بدین.

با جغجغه

اینم هست

تصویر

اینا روهم براش خریدم

تصویر

من خریدم بیشترشو ولی کالسکه و یه سری خورده ریزاش مونده چون کمر درد شدید دارم و نفسم بالا نمیاد میخواستم تا قبل اینکه زیاد سنگین بشم بخرم 😑

۷ ماه

به نظرم ازبعد از انومالی کمکم بخریم

من یک هفتس شروع کردم

من که خیلی دلم میخادازهمین الان بگیرم ولی شوهرم میگه پول ندارم موندم چیکارکنم

بعذ از ۳۰هفتگی ک خیال آدم تقریبا راحت میشه انشاللهععهع

من از ۱۳ هفته که جنسیت رو فهمیدم رفتم

من دکتر بهم گعت خداشکر هنه چیز اوکی

منکه چن تیکه تو ۱۲ هفتگی گرفتم بقیشه ام دوهفته پیش فقط یکم دیگه اش مونده

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد