جنسیت که قطعی شد برو تا اول بارداریته خریداتو بکن. نزار واسه ماههای آخر
من خودم بعد از انومالی شروع کردم الان همه چیز تکمیله
چون من احتمالا از وسط ماه هفت بازم استراحت مطلق بشم دیگه همه چیز خریدم براشون
هرموقع پولت جور بود برو
بعد از انومالی
منم شروع کردم داریم کم کم میخریم سیرویس خابش مونده برای اخر خرید
هر چه سبک تر بهتر و راحت تر من بعد از آنومالی که جنسیت معلوم شد رفتم خرید سیسمونی این یکی هنوز جنسیت معلوم نیست اینم معلوم بشه اواخر اردیبهشت میرم خرید
بنظرم ۶ یا ۷ ماهگی خوبه .من شروع کردم ب خریدن دو ماه اخر ادم سنگین میشه نمیتونه زیاد تحرک داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.