خانوما برای خرید سیسمونی الان برم یا ماه اخر ؟

۱۵ پاسخ

من قصد دارم انشالله ۲۵ هفته به بعد برم

من ک همه رو گرفتم فقط تخت و کمدش مونده

و....

پتو دور پیج ۵۵۰

شیشه شیر خوب ۱۵۰

من همه مدل وسایل سیسمونی دارم حراجی پستونک دوتا ۱۷۰

ب نظرم هر وقت پول داشتی همه چی بخر بجز لباس که بمونه واسه ماه اخر

الان کم کم . نذار ماه های اخر چون سنگین میشی نمیتونی بری و قشنگیش به اینه که بری خودت انتخاب کنی و بخری

هر وقت پول داشتی بخر من وقتی ۲۱ هفته بودم پول داشتم همه رو گرفتم حتی یه بسته مای بیبی گرفتم و الان خیلی راضیم چون قیمت وسایلی که گرفتم دو برابر شده

من بعد عید میخرم
فک کنم حدودا ۲۵ هفته بشم بعد

تا اون موقع هم خودت سنگین میشی و سختته هم گرونتر میشه

سرویس چوبت برو بخر بقیه چیزا کاری نداره من تو دو روز خریدم قبلیو

هر وقت پول داشتی 😂

ماه هفت یا هشت

الان ماه آخر سنگینی سخته برات

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری