خانومااا درمان ریزززش موو لطفاااا🙏😭

۴ پاسخ

ی پیج میشناسم تو روبیکا میگن محصولاتش عالیه اما یکم قیمتشون بالاس ولی بنظرم ارزش داره

تحمللل😭

سلام میگن کودک که میخوان مادر بشناس ریزش مو میگره تا ۵ ماهگی
ولی بازم قطر رزماری بزن
وتیامین و قرص آهن بخور
موهات زیاد شونه نکن بباف

سبوس برنج

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی
مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی