۷ پاسخ

من همراه آنومالی انجام دادم،،هم چسبندگی و هم شریان رحمی،،آخه سزارین دومم دکترم خیلی تاکید کرد انجام بدم

واسه سز دوم ب بالا مینویسن

برای اونایی ک سزارین دوم و ب بالا هستن من انجام دادم همراه سونو وزن ۳۲هفته

۲۸هفته

برا سزارین دوم و سوم ‌ من سوم هست انجام دادم

اگه چسبندگی داشته باشیم چی میشه؟؟

برای کسانی که سزارین دوم یا بیشتر مینویسند سونو مهمی هم هستش

سوال های مرتبط

مامان آریان💙 مامان آریان💙 ۶ ماهگی
مامان 💙 M💙 مامان 💙 M💙 هفته سی‌وپنجم بارداری