۴ پاسخ

اگه دکتر بنویسه کم میشه من رفتم ازاد ۱۳۰۰بوذ دکتر نوشت ۷۰۰

من زایمان اولم سزارین بود اینبار سونوی چسبندگی دادم

سونو چسبندگی چیه

نه اونایی یک بار سزارین شده باشن

سوال های مرتبط

مامان خانوم هَلو🍑 مامان خانوم هَلو🍑 ۸ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی