به به عالی شد
اونا که آیودی دارن ببینن🤣
پیج دکترمه

تصویر
۲۴ پاسخ

اینا یه بچه های شیطونی هم میشن که حدنداره🤣

وااایییی یا خدا من آیودی دارم🤕🤕🤕🤧🤧🤧

ومنی که ای یو دی دارم ویه هفته ازوقتم گذشته سینه سمت چپمم دردمیکنه نکنه😧😧

اگه هر ۶ماه بری چک بشی که جا دستگاه خوبه باردارنمیشی

هیچ چیزی جز جلوگیری طبیعی نمیتونه منو قانع کنه

دختر عمه ی منم با آیودی باردار شده بود

حتما چکاپ نرفته و از جاش تکون‌خورده ایودی

یاابولفظل من تازه گذاشتم 😔

😂😂😂
شیطنت از چشماش میباره 😂
چقد هم نازه 😅
من که قرص میخورم جلوگیری طبیعی هم داریم ، فعلا که خداروشکر خبری نشده ، تلبته هنوز نمیخوایم خودمون ، همسرم میگه فعلا نه ، دخترمون کوچیکه
واقعا هم کوچیکه و وابسته شدید 🥲

من دکترم میگه ایودی خطا داره و مطمئن نیست

وای نگو توروخدا🤦‍♀️

خواهر منم همینجوری بازدارشد

آره منم شنیدم وااای 🤣🤣

وای اره عمه منم با آیودی باردارشد 😂

و من که تنها راه چارم این بود برم بعد زایمان آی یو دی بزارم 🤧🤧🤧
خودمو از قرص آمپول راحت کنم

اخه برای بعضی ها آی یو دی جابجا میشه

وای خدا نگو من دارم

من یه عکس دیده بودم iud تو مشت بچه بود🤣🤣🤣🤣

خدااااای من

ووووی خدااا 😍

خواهر شوهر منم همین مدلی شد 😂

واااااای🤣🤣🤣

یکی از مامانای گه‌اره هم با ایودی باردار شده بود

چقدرم قشنگه
انشالله قسمت خودت مهسا جان

سوال های مرتبط

مامان نازنین‌‌زهرا💗 مامان نازنین‌‌زهرا💗 ۵ سالگی