۷ پاسخ

برای منم یک ساله که گزاشتم جلوگیری هم ندارم پریودیامم منظم تر شده عوارضی نداشته تا حالا

من بعد از چهارسال الان با آی یو دی باردارم.
همیشه کارای روتین رو انجام می‌دادم جلو عیر بود رفتم دوسه هفته باشگاه بعدش شد ماه رمضان دیگه من پریود نشدم .رفتم دکتر آی یودی سر جاش بود و مشکلی هم نبود خودمم چک میکردم ک نخ آی یو دی باشه. یدفعه تو ده روز یا بیشتر گذشت ک من تست زدم و مثبت شد رفتم دکتر گفتن نازه کیسه بارداری تشکیل شده و آی یودی هم کاااملا رفته بود بالا . الان تو چهار ماه هستم و آی یو دی هم تو شکمم بهترین دکترا رفتم رفته بود بالا و نمیشد بکشی بیرون خلاصه فعلا با شرایط سختی بارداری داره میگذره.
من تو این ۴سال جلوگیری طبیعی هم داشتم و فقط با یک بار ریسکی....
خلاصه عوارض خودشو داره رو بدن همه یک جور نیست.... .
من همیشه زمانهای پریودی هم خیلی درد میکشیدم و .... .

من از وقتی پسرم دنیا اومد ایودی گذاشتم خیلیم راضیم ن دردی ن احساسی منو همسرم راضیم هیچ فرقی با زمانی ک آیودی نداشتم نداره کپی قبل حتی پریودیام..با اینکه جلوگیری هم ندارم ولی خب جای مطمئن دکتر خوب گذاشتم میدونم ک نمیگیره اونایی هم ک میگن با ایودی باردار شدن یا خیلی وقته گذشته یا اینکه چکاب نرفتن اصلا یا اینکه چیز سنگین بلند کردن وگرنه غیر ممکنه با ایودی باردار بشی تو گذاشتی هر ۶ ماه برو چکاب سال اولش بعد اونم سالی یبار برو...من ده ساله گذاشتم

ای یودی گذاشتی جلوگیری طبیعی هم داشته باش

بااجازه من پسرم با ای یودی باردارشدم

ایودی که میزاری باید مراقب باشی چیز خیلی زیاد سنگین بر نداری تا شیش ماه هم قرص مصرف نکنی مصرف هم کردی جلوگیری کنی بعضی وقتا هم قرص باعث لک بینی میشه امکان داره خونریزیت زیاد بشه یا مثل من خیلی کم بشه
ماه اول جلوگیری باید بکنی تا ۱۰ روز اول هم رابطه نداشته باشی خیلی بهتره
دو سال اول هر شیش ماه باید چک کنی ببینی سرجاش هست یا نه بعدش هر یک سال
امکان بارداریش هم ۸/. درصده باز یه دکتر می‌گفت تو هر ۱۰۰ نفر زن یک نفر امکان داره بگیره
قبل گذاشتن ایودی نباید عفونت داشته باشی
من یک سال گذاشتم

من دوستم با ا یو دی باردار شد🥴

سوال های مرتبط

مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۴ سالگی