۳ پاسخ

اره بابا
زایشگاه نرو ک‌همش معاینه میکنن هروقت دردات بیشتر شد برو

عزیز۳۹هفته ای بایدکارهاتومیکردی گذاشتی بعدزایمانت

خب این‌ماه دردهست دیگه دردهات بیشترشدبروزایشگاه

سوال های مرتبط

مامان محیا بانو مامان محیا بانو ۴ ماهگی