واکسن دو ماهگی سخت یا نه

۳ پاسخ

دختر من خیلی اذیت شد روز اول فقط گریه میکرد

بستگی به بچه داره
هر بچه ای باهم فرق دارن
من خودم فکرمیکردم بچم خیلی گریه کنه خیلی اذیت کنه
ولی خداروشکر هم ۲ ماهگی خوب بود هم ۴
خیلی هام میگن مثلا ۲ ماهگی سخت بود ۴ اسون یا برعکس
بچه با بچه متفاوته

نه سختی نداره

سوال های مرتبط

مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی