سلام مامانا آب به بچتون چجوری میدین با چی ؟

۴ پاسخ

با لیوان

اگه بیرون باشیم با شیشه شیر ولی خونه با لیوان. همشو میریزه و میخواد بازی کنه ولی کم کم یاد میگیرن

با بطری اب نی داره میخوره

با لیوان

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان لوبیا قرمز مامان لوبیا قرمز ۱۵ ماهگی