هزینه زایمان طبیعی بیمارستان شوشتری نمیدونید چقدره؟

۶ پاسخ

حافظ کشتارگاه هست

من زایمان اولم بیمارستان پارس بودم پرسنل خوب بودن اما آنچنان ک انتظار داشتم تمیز نبود،این یکی را می‌خوام برم کوثر ان‌شاءالله ،آدم همیشه ک نمیزاد یه جای خوب و تمیز بره رسیدگی کنند یه عمر بخاطر پول پشیمون نشه،،،،من زن کم توقع و بسازی ام اما توی این مورد نه والا ب شوهرم گفتم این مدت درسته خیلی خرج کردیم اما بیمارستان باید جای خوب بریم لااقل عالی نباشه اما بد هم نباشه

شوشتری نرو برو حافظ و جاهای دیگه

رایگان

رایگان هست

ببخشید عکس دکتر زنانی ک اونجا هستن با ساعت کاریشون داری؟

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری