بیمارستان شوشتری برای زایمان طبیعی چطوره؟

۳ پاسخ

شوشتری نسبت به حافظ و مسلمین و زینبیه اینا خیلیی بهتره
مالا که کلا زینبیه هم نیس یه مدت
برو شوشتری اگه نظرت رو دولتیه

یکی میگه خوبه یکی میگه بده

خوبه من ۵سال پیش رفتم شوشتری بازم میرم همونجا

سوال های مرتبط

مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ◉✿𝕯𝖆𝖗𝖞𝖆✿◉ مامان ◉✿𝕯𝖆𝖗𝖞𝖆✿◉ هفته بیست‌ونهم بارداری