هزینه زیادی نداره اگه بیمه داشته باشی
من ابجیم ی روز اونجا بستری بود کلی آزمایش و ان اس تی گرفتن ازش و ….کلا ۷۰۰تومن شد
باردار بود
برا زایمان با بیمه طبیعی ۲تومن کمتر میشه و سزارین ۳،۴تومن میشه
شوشتری دولتیه هزینه آنچنانی نداره.
جاریم 3 تا بچه اشو اونجا به دنیا آورده
اسمش شوشتری یا بیمارستان شوشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.