بیمارستان شوشتری کسی زایمان کرده هزینه اش چند بود؟

۳ پاسخ

هزینه زیادی نداره اگه بیمه داشته باشی
من ابجیم ی روز اونجا بستری بود کلی آزمایش و ان اس تی گرفتن ازش و ….کلا ۷۰۰تومن شد
باردار بود
برا زایمان با بیمه طبیعی ۲تومن کمتر میشه و سزارین ۳،۴تومن میشه

شوشتری دولتیه هزینه آنچنانی نداره.
جاریم 3 تا بچه اشو اونجا به دنیا آورده

اسمش شوشتری یا بیمارستان شوشتر

سوال های مرتبط