۶ پاسخ

ن چ دردی داشته باشه هیج دردی نداره

تازه بعصی ها بدنشون کش نمیاد منم کمه

من حس کشیدگی دارم و خارشم دارم

ببین من الان شکمم چندتا خط افتاده ولی درد نداشتم کاهی خارش داشتم

از منم قشنگ حس میکردم تو فشاره پوستم

من که تا امروز چیزی از کش امدن پوست متوجه نشدم

نه،به نظر من

سوال های مرتبط

مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم ناز🌾🩷 مامان گندم ناز🌾🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری