۹ پاسخ

منم میزنم

ن بابا بده بهش حساس نباش

نه مشکلی نداره گلم
فقط نباید گوجه ای که درست کردی برا رب حالت کپک زدگی داشته باشه .

منم میزنم در حدی که رنگ بگیره

گوجه بزن
تست حساسیتم بگیر ازش

من میزنم

نه زیر یکسال ممنوع

نه . آخه رب اصلا مجاز نیست حتی اگه خونگی باشه
کلی نمک داره !
باز گوجه بهتره

من میزنم

سوال های مرتبط

مامان 🧸Zeinab🧸 مامان 🧸Zeinab🧸 ۱ سالگی
مامان آندیا و آدلیا جون💕 مامان آندیا و آدلیا جون💕 ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی