سی هفته چهار روز خوبه واسه سنو وزن

۴ پاسخ

الان که تو ۳۰ هفته هستی برو

بری ک خوبه اگ وزن نینی کم باشه بتونی چیزی بخوری جبران شه

میگن ۳۲ هفته بهتره ولی از ۲۸ میتونی بری

من امروز میخوام برم

۳۲ هفته چهار روزم

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۲ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی