۷ پاسخ

سلام خانومم
من سیسمونی با قیمت اقتصادی میفروشم میتونم بگم کیفیتمام بالا و قیمتشم خیلی مناسبه
لبلس برای بدو تولد تا ۸ سالگی داریم
ارسالمونم به سراسر ایرانه
یه سر به کانال روبیکام بزن پشیمون نمیشی

@sismoonyy

اره میگن تو ماه ۸ و۹ اوج وزن گیریشونه

من ۲۹ هفته ۱۶۱۰ بود

اره خوبه
واسه من ۳۱ هفته ۱۴۸۰ بود

خوبه دیگ بازم وقت داری برع بالا

من ۲۸ هفته ۱۱۰۰ بود

بفرمایید

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی