ظهرتون بخیر شما فرنی و چطوری درست میکنید؟

۱ پاسخ

ارد برنج و اب
ابش گرم نباشه بهتره چون ارد توش گوله میشه
بعد که ابش کشیده شد بستگی به خودت داره سفت برداری شیر خودت یا شیر خشک اضافه کنی میتونی هم اضافه نکنی

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۱ سالگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز ۱۳ ماهگی