خانوما فرنی چطوری درست میکنید؟

۲ پاسخ

یک قاشق چایی خوری آرد برنج با نصف لیوان آب قاطی کن هم بزن یه کم سفت شد خاموش کن...من یه کم شکر میریزم خودت میدونی میخای بریز

ارد برنج و با یکم اب بزار بپزه سفت شد خاموش کن با شیرش رقیق کن واسه شیرینیش یه تیکه نبات سفید میشه انداخت ولی من یه تیکه سیب بخار پز میریزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۱ سالگی
مامان 🍒Jana🦩panah🍓 مامان 🍒Jana🦩panah🍓 ۱۶ ماهگی