۲ پاسخ

اره تو بارداری د۳ باید بالای ۳۰ باشه ... دکترت احتمالا روزانه بهت د۳ ۲۰۰۰ تجویز کنه بعد نهار باغذای روغنی بخور ... روغن نداشته باشه د۳ جذب نمیشه ... کلسیم هم لب مزره خیلی پایین نیست چون بارداری و نی نی قراره کلسیم بگیره به دکترت نشون بدی بهت مکمل میده میگه هر چند روز مصرف داشته باشی

ویتامین د که هیچ اخه برا همه کمه

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 هفته چهاردهم بارداری
مامان یاور مهدی مامان یاور مهدی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی